info
Investera ansvarsfullt. Investera ansvarsfullt.Investera ansvarsfullt.CFDs are complex instruments and have with a high risk of losing money rapidly due to leverage. 79.58% of retail investors lose money with this provider. Consider if you understand how CFDs work and if you can afford losing your money.CFD och Spread Betting är komplexa instrument och utgör stor risk att snabbt förlora pengar på grund av hävstångseffekt. 80.52% av detaljhandels investerarkonton förlorar pengar när man handlar CFD och Spread Betting med denna leverantör. Du bör överväga om du förstår hur CFD och Spread Betting fungerar och om du har råd att riskera att förlora dina pengar.
Investera Ansvarsfullt: Handla med CFD innebär signifikanta risker.

FxPro Meddelar om CHF Rörelse

16 januari 2015, London.FxPro Group tillkännager att negativa saldon som följer av gårdagens extrema marknadsförhållanden på CHF-korsningar har inte påverkat våra kunders medel. Alla sådana förluster bärs uteslutande av den kapital som bolaget ställer som säkerhet med sina främsta mäklare och likviditetsleverantörer, enligt vårt ansvar att skydda våra kunder och uppfylla de lagstadgade kraven. Vårt engagemang för negativt balansskydd enligt vad som anges i våra villkor har hållits. Alla negativa saldon som fortfarande visas på våra kunders terminaler håller på att rättas.

Medan företaget har påverkats av händelserna i det som nu kallas Svart Torsdag, är FxPro fortfarande fullt fungerande och solid kapitaliserat, som alltid. Det är affärer som vanligt: insättning, uttag och inmatning av positioner fortsätter som på vilken annan handelsdag som helst. Våra kunders medel förblir segregerade och skyddade.