info
Investera ansvarsfullt. Investera ansvarsfullt.Investera ansvarsfullt.CFDs are complex instruments and have with a high risk of losing money rapidly due to leverage. 78.90% of retail investors lose money with this provider. Consider if you understand how CFDs work and if you can afford losing your money.CFD och Spread Betting är komplexa instrument och utgör stor risk att snabbt förlora pengar på grund av hävstångseffekt. 80.59% av detaljhandels investerarkonton förlorar pengar när man handlar CFD och Spread Betting med denna leverantör. Du bör överväga om du förstår hur CFD och Spread Betting fungerar och om du har råd att riskera att förlora dina pengar.
Investera Ansvarsfullt: Handla med CFD innebär signifikanta risker.

FxPro Tillkännager Rekordhögt Antal Transaktioner som Utförs Dagligen

04 februari 2015, London.Efter en exceptionellt sysselsatt start på nyåret, både när det gäller nya kunder och handelsaktiviteter, meddelar FxPro Group att det har brutit alla poster för de flesta affärer som utförs såväl som den högsta volymen på en dag.

Företagets tidigare rekord var för 124 788 affärer. Den 3 februari 2015 splittrade företaget denna rekord och genomförde 199 397 affärer inom 24 timmar, en ökning med 59,8% från föregående rekord.

Dagens handelsaktivitet såg också att bolaget postade en ny heltidsvolym, med en ökning med 13,8% på föregående rekord.

FxPro VD, Charalambos Psimolophitis, hade följande att säga:

"Det här är extremt uppmuntrande siffror, speciellt eftersom våra tidigare höga punkter gjordes under reala boomperioder för branschen. Vi investerar starkt i vår teknik, så att vi kan hantera så höga order på ett smidigt sätt. Det är förstås något som inte skulle vara möjligt utan våra kunder, så jag vill också tacka dem för att de väljer oss. Jag tror att det visar sig att handlare världen över erkänner att FxPro är en mäklare som står hos sina kunder och hedrar sina åtaganden."