info
Investera ansvarsfullt. Investera ansvarsfullt.Investera ansvarsfullt.CFDs are complex instruments and have with a high risk of losing money rapidly due to leverage. 78.90% of retail investors lose money with this provider. Consider if you understand how CFDs work and if you can afford losing your money.CFD och Spread Betting är komplexa instrument och utgör stor risk att snabbt förlora pengar på grund av hävstångseffekt. 80.59% av detaljhandels investerarkonton förlorar pengar när man handlar CFD och Spread Betting med denna leverantör. Du bör överväga om du förstår hur CFD och Spread Betting fungerar och om du har råd att riskera att förlora dina pengar.
Investera Ansvarsfullt: Handla med CFD innebär signifikanta risker.

FxPro Klientengagemang Förblir Oförändrade

17 januari 2015, London. & amp; nbsp; FxPro-gruppen skulle vilja ta tillfället i akt att tacka för ditt tålamod efter torsdagens CHF-marknadsevenemang och att markera våra åtaganden till våra kunder.

-Vi hedrar våra löften, negativt balansskydd fortsätter att verkställas på alla detaljhandelskonton. Vårt team har arbetat för att manuellt korrigera eventuella negativa saldon som finns kvar på dina handelsplattformar. Denna process bör nu vara fullständig.

-Fonderna förblir skyddade och helt segregerade från huvudstaden FxPro använder för att uppfylla sina säkerhetskrav.

-Vi erbjuder även mäklare till mäklareöverföringar för dem som vill ta tillbaka sina medel från andra mäklare som har svårigheter.

Torsdagens händelser var upprördande för hela branschen, men en som vi har svarat på snabbt och med lugn. Vi har för avsikt att fortsätta framåt, vilket ger dig bättre verktyg och tjänster, ännu bättre priser och de mest professionella förhållandena i branschen.