Utforma FxPro nya identitet...
Vi utvecklas ständigt för att möta kundernas förändrade behov, och det gör även vårt varumärke.
Vi är passionerade i det vi gör och vår nya varumärkesidentitet talar för det. Vi har introducerat nya element som formulerar våra företagsvärden, så att du kan få en känsla av vårt företags vision och uppdrag.
Förenkling av komplexiteten
Att handla kan vara komplicerat, men FxPro har gjort det enkelt. Vårt nya användargränssnitt är inriktat på att kommunicera komplex handelspraxis på ett enklare sätt.
Ett raffinerat ordmärke
Våra varumärkessymboler kan ta många former för att anpassa sig smidigt över plattformar, men deras konsistens säkerställer att vårt varumärke är igenkänt vart som helst. Vårt nya ordmärke belyser våra professionella värderingar, samtidigt som vi betonar vårt varumärkes djärva personlighet.
Struktur är viktigt
Ett huvudmål för vår nya varumärkesidentitet är att ge dig ett optimerat, intuitivt användargränssnitt och ett förbättrat navigationssystem som gör att du kan hitta den information du behöver vid ett ögonkast.
Ge liv till skärmen
Vi vill inte bara prata med dig, vi vill interagera med dig. Därför har vi introducerat nya engagerande funktioner, integrerad rörelse och införlivade interaktiva element.
Håll dig uppkopplad
För att säkerställa att du aldrig missar en chans, har vi arbetat hårt för att göra den här nya upplevelsen helt kompatibel med din mobiltelefon.
Vi vill höra från dig!
Din feedback är väldigt viktig för oss. Vi uppskattar dina kommentarer och förslag och vi kommer att använda dem för att utvärdera vårt arbete och göra förbättringar.