info
Investera ansvarsfullt. Investera ansvarsfullt.Investera ansvarsfullt.CFDs are complex instruments and have with a high risk of losing money rapidly due to leverage. 78.90% of retail investors lose money with this provider. Consider if you understand how CFDs work and if you can afford losing your money.CFD och Spread Betting Àr komplexa instrument och utgör stor risk att snabbt förlora pengar pÄ grund av hÀvstÄngseffekt. 80.59% av detaljhandels investerarkonton förlorar pengar nÀr man handlar CFD och Spread Betting med denna leverantör. Du bör övervÀga om du förstÄr hur CFD och Spread Betting fungerar och om du har rÄd att riskera att förlora dina pengar.
Investera Ansvarsfullt: Handla med CFD innebÀr signifikanta risker.

FxPro TillkÀnnager Lanseringen Av 4 Nya Instrument

Som ett led i vÄrt Ätagande att erbjuda dig ett brett utbud av finansiella produkter att handla, Àr vi glada att kunna meddela att frÄn och med den 1 november 2010 kommer fyra ytterligare finansiella produkter att finnas tillgÀngliga för handel via vÄr plattform, nÀmligen:

• USDTRY
  • EURTRY
  • GOLDEURO
  • SILVEREURO
"Vi tror att [dessa ytterligare finansiella produkter] kommer att göra det möjligt för vÄra befintliga och potentiella kunder att diversifiera sina handelsaktiviteter Ànnu mer och dÀrmed uppfylla sina investeringsmÄl", sÀger Panayiotis Xydas, VD för FxPro.

Det Ă€r ett faktum att populariteten för bĂ„de USDTRY och EURTRY har ökat, eftersom fler finansiella transaktioner görs mellan Europa och USA med Turkiet. Ökningen av dessa finansiella transaktioner med Turkiet resulterade i en ökning av de underliggande likviditeten hos dessa valutapar. USDTRY och EURTRY kommer att utöka vĂ„rt erbjudande om vĂ€xande valutamarknader. Detta kommer att göra det möjligt för vĂ„ra kunder att öka deras tillgĂ„ng till Eurasia-regionen.

Handel i GOLDEURO och SILVEREURO kommer att ge ett alternativ till kunder som vill handla metaller, men samtidigt minimera exponeringen i USD vilket Àr den primÀra valutan mot alla metaller. Med den nuvarande finanskrisen har EUR ocksÄ blivit populÀr.

VÄr dedikerade kundsupport finns tillgÀnglig om du behöver ytterligare information i samband med detta meddelande. Kontakta oss 24 timmar om dygnet, sju dagar i veckan genom Live Chatt, Ring Tillbaka, e-post eller freephone.