FxPro TillkÀnnager Lanseringen Av 4 Nya Instrument

Som ett led i vÄrt Ätagande att erbjuda dig ett brett utbud av finansiella produkter att handla, Àr vi glada att kunna meddela att frÄn och med den 1 november 2010 kommer fyra ytterligare finansiella produkter att finnas tillgÀngliga för handel via vÄr plattform, nÀmligen:

• USDTRY
  • EURTRY
  • GOLDEURO
  • SILVEREURO
"Vi tror att [dessa ytterligare finansiella produkter] kommer att göra det möjligt för vÄra befintliga och potentiella kunder att diversifiera sina handelsaktiviteter Ànnu mer och dÀrmed uppfylla sina investeringsmÄl", sÀger Panayiotis Xydas, VD för FxPro.

Det Ă€r ett faktum att populariteten för bĂ„de USDTRY och EURTRY har ökat, eftersom fler finansiella transaktioner görs mellan Europa och USA med Turkiet. Ökningen av dessa finansiella transaktioner med Turkiet resulterade i en ökning av de underliggande likviditeten hos dessa valutapar. USDTRY och EURTRY kommer att utöka vĂ„rt erbjudande om vĂ€xande valutamarknader. Detta kommer att göra det möjligt för vĂ„ra kunder att öka deras tillgĂ„ng till Eurasia-regionen.

Handel i GOLDEURO och SILVEREURO kommer att ge ett alternativ till kunder som vill handla metaller, men samtidigt minimera exponeringen i USD vilket Àr den primÀra valutan mot alla metaller. Med den nuvarande finanskrisen har EUR ocksÄ blivit populÀr.

VÄr dedikerade kundsupport finns tillgÀnglig om du behöver ytterligare information i samband med detta meddelande. Kontakta oss 24 timmar om dygnet, sju dagar i veckan genom Live Chatt, Ring Tillbaka, e-post eller freephone.